ابزار منو ثابت

پیام مشاوره1

پیام مشاوره1

 

بسم الله الرّحمن الرّحیم

سلام

سال تحصیلی آغاز شد. بهانه‌ای را می‌جستیم تا همکلامی را آغاز کنیم و باب گفت‌وگو را بگشاییم. و اکنون چه بهانه‌ای زیباتر از مهر که مهربانی را در خود نهفته دارد و زیبایی و تحوّل را با خویش همراه می‌آورد. بگذارید در این گشایش و تازگی ، کلام را با نام او بگشاییم و از مجموعه‌ی نام‌های زیبایش چه نامی برازنده‌تر از «سلام»! با سلام آغاز کردیم که از درگاه او برای‌تان سلامتی آرزو کرده باشیم و هم از آن یگانه‌ی بی‌همتا مدد جسته باشیم تا همواره بر مسیر راستی و درستی قدم برداریم. 

منبع: موسسه فرهنگی آموزشی گزینه دو

 



ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 مهر 1394 ] [ 13:46 ] [ sardar ]
[ ]

پیام مشاوره

 

 

دور و برت را نگاه کن!

بسم الله الرّحمن الرّحیم

سلام

حتماً تاکنون به جاهای نو و تازه‌ای که قبلاً هیچ آشنایی با آن‌ها نداشته‌ای ، رفته‌ای. موزه ، نمایشگاه ، سفری خانوادگی ، شهرستانی دور افتاده ، منطقه‌ای روستایی یا ... . اوّلین واکنش تو در چنین موقعیّت‌هایی چه بوده‌است؟ خیلی بعید می‌دانم در اوّلین برخورد ، بدون هیچ ملاحظه‌ای خود را به دست محیط سپرده باشی.

منبع: موسسه فرهنگی آموزشی گزینه دو



ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 مهر 1394 ] [ 13:39 ] [ sardar ]
[ ]

استانداردهای ورق های فلزی و جدول مربوط به انها

 

 

 نامگذاری ورق های روغنی را اصطلاحی عامیانه و بر مبنای وضعیت ظاهری این نوع ورق شکل داده است.

ورق های فولادی (فلزی) به دو صورت کلی نورد (تولید) می شوند.
نورد سرد (ورق روغنی )
نورد گرم ( ورق سیاه )
نام دیگر ورق روغنی ورق با نورد سرد است.
ورق روغنی در واقع اصطلاح عامیانه ورق هایی است که با تکنولوژی نورد سرد تولید می شوند. در این فرآیند ورق های با ضخامت بالا توسط نورد به ضخامت های پایین تر تبدیل می شوند. در این فرآیند به علت استفاده از نورد سرد کیفیت ظاهری ورق های نورد شده بسیار عالی می باشد، از ین رو از این نوع ورق ها بیشتر در کاربردهایی که ورق ظاهر جسم را تشکیل می دهد استفاده می شود. ورق های روغنی بسته به نوع آلیاژ و همچنین عملیات حرارتی صورت گرفته بر روی آنها به چند دسته کلی تقسیم می شوند:

  • ورق های معمولی (مانند ST12)
  • ورق های نیمه کشش (مانند ST13)
  • ورق های فوق کشش(مانند ST14)

 

 



ادامه مطلب
[ دو شنبه 27 مهر 1394 ] [ 15:36 ] [ sardar ]
[ ]